Universiteit Antwerpen Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk FTI > Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen

Zoeken:


Welkom bij de helpdesk

Welkom bij de helpdesk!

Facultaire studenten- en onderwijsadministratie

Via de helpdesk kan je heel wat vragen insturen. De helpdesk wordt nauwgezet opgevolgd door de medewerkers van de facultaire onderwijsadministratie. Zij geven je zelf antwoord of sturen je vraag door! We streven ernaar je steeds zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

Je kan ons contacteren via telefoon (03 265 19 00). We beantwoorden de telefoon op iedere werkdag van 9u00 tot 12u00.

Je kan ook langskomen aan de balie (Campus Groenenborger, lokaal G.T.112) op de openingsuren. De balie is geopend op dinsdag, woensdag en donderdag, telkens van 8u30 - 12u00 en 13u00 - 14u00.

Studietrajectbegeleiding

Heb je vragen over je studietraject, twijfel je aan je studiekeuze of heb je graag een gesprek over je studieprogramma? Dan kan je terecht bij onze studietrajectbegeleiders.

Je kan via deze link een afspraak inplannen bij de studietrajectbegeleider. De afspraak kan zowel op campus (Campus Groenenborger, lokaal G.S.330) als online via MS Teams. Is je vraag urgent en/of is geen moment meer beschikbaar, neem dan contact op via de helpdesk of telefonisch op 03 265 20 09 of  03 265 19 00.

Studenteninformatiepunt (STIP)

Voor sommige vragen kan je ook bij het Studenteninformatiepunt (STIP) terecht. Je kan er terecht voor een afspraak bij een studiecoach, studentenpsycholoog of zorgcoördinator, een gesprek bij de sociale dienst of met vragen over sport, cultuur, Komida...

Je vindt hun contactgegevens op de website.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid