Universiteit Antwerpen Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk FTI > Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen

Zoeken:


Welkom bij de helpdesk

Welkom bij de helpdesk!

Facultaire studenten- en onderwijsadministratie

Via de helpdesk kan je heel wat vragen insturen. De helpdesk wordt nauwgezet opgevolgd door de medewerkers van de facultaire onderwijsadministratie. Zij geven je zelf antwoord of sturen je vraag door! We streven ernaar je steeds zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

Je kan ons contacteren via telefoon (03 265 19 00). We beantwoorden de telefoon op iedere werkdag van 8u30 tot 16u30.

Je kan ook langskomen aan de balie (Campus Groenenborger, lokaal G.T.112) op de openingsuren.

  • Maandag: gesloten
  • Dinsdag: 8u30-10u30 en 13u00-15u00
  • Woensdag: 8u30-12u00 en 13u00-15u00
  • Donderdag: 8u30-12u00 en 13u00-15u00
  • Vrijdag: gesloten

Studietrajectbegeleiding

Heb je vragen over je studietraject, twijfel je aan je studiekeuze of heb je graag een gesprek over je studieprogramma? Dan kan je terecht bij onze studietrajectbegeleiders.

Je kan via deze link een afspraak inplannen bij de studietrajectbegeleider. De afspraak kan zowel op campus (Campus Groenenborger, lokaal G.S.330) als online via MS Teams. Is je vraag urgent en/of is geen moment meer beschikbaar, neem dan contact op via de helpdesk of telefonisch op 03 265 20 09 of  03 265 19 00.

Studenteninformatiepunt (STIP)

Extra begeleiding en ondersteuning wordt ook door het Studenteninformatiepunt (STIP) aangeboden.

Zoek je hulp bij het studeren of heb je vragen over bijzondere statuten? Zoek je mentale steun? Dan kan je terecht voor een afspraak bij een studiecoach, studentenpsycholoog of zorgcoördinator. Je vindt hun contactgegevens op de website en op het studentenportaal.

Heb je vragen over financiële ondersteuning (studietoelage, bijkomende financiering en ondersteuningsvormen)? De Sociale Dienst van de UAntwerpen kan jou verder helpen. Je kan meer informatie vinden op het studentenportaal of hen rechtstreeks contacteren.

De Sociale Dienst ondersteunt studenten ook in hun zoektocht naar studentenhuisvesting, informeren hen over de studentenhuurwetgeving en bemiddelen bij huurgeschillen. Het is essentieel dat onze studenten in veilige en kwaliteitsvolle studentenhuisvesting verblijven.

  • ‘Zot van mijn kot’, van 18 tot 22 maart 2024.  De sociale dienst organiseert gedurende een week die gevuld is met infosessies, tips en tricks en activiteiten gericht op het kotleven. Het is gericht op studenten die momenteel een kot hebben én op studenten die een kot zoeken voor academiejaar 2024-2025.
  • De aanvraagperiode voor de budgetvriendelijke kamers via UAntwerpen voor academiejaar 2024-2025 is van 9 maart tot 6 mei 2024. 

 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid