Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Webmail: Onbelangrijke mail

Oplossing

Sinds enige tijd heeft Microsoft "Clutter" geïntroduceerd op Office 365. Deze module "leert" uit je e-mailgebruik en filtert na verloop van tijd berichten die het meent "onbelangrijk" te vinden uit naar de map "Onbelangrijke mail" (in het Engels naar de map "Clutter").

Om deze module uit te schakelen en het automatisch verplaatsen van mail te voorkomen (met uitzondering van mail die je zelf wil filteren aan de hand van manueel geblokkeerde afzenders) ga je als volgt te werk:

  • Open Outlook Online in je browser door in te loggen op https://mail.studenten.uantwerpen.be/;
  • Klik bovenaan rechts op het icoontje van het tandwiel en kies "Opties";
  • Aan de linkerkant, onder "E-mail" en "Automatische verwerking", klik je op het linkje getiteld "Onbelangrijke mail" ("Clutter");
  • Vink "Items geïdentificeerd als onbelangrijke mail afzonderen" uit;
  • Klik op "Opslaan" bovenaan deze instellingenpagina om de wijzigingen te bewaren;
  • Vanaf nu worden er geen mails meer als "onbelangrijk" beschouwd.
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Hoe moet ik het onderwerp voor mijn masterproef indienen?
EXCHANGE - Wat moet ik na selectie nog regelen voor vertrek?
Artikel details
Artikel ID: 187
Categorie: Nuttige info
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid