Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Wat moet ik doen met een mail of brief over studievoortgangsbewaking?

Oplossing

De Commissie Bijzondere Inschrijvingen en Studievoortgang volgt de studievoortgang van de studenten in de Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie op. Wat studievoortgangsbewaking precies inhoudt en op wie deze van toepassing is, kan je nalezen op onze website of in de Helpdesk FBE ‘Wat is studievoortgangsbewaking?’.

Heb je voor het eerst geen 60% van je studiepunten behaald in je opleiding? Dan word je hiervan verwittigd via je UAntwerpen-webmail. Deze mailing vindt plaats kort na de officiële bekendmaking van de cijfers (juni/september).

Indien je hierover vragen hebt, dan kan je terecht op de hiervoor georganiseerde contactmomenten. Meer informatie hierover zal in aanloop naar de bekendmaking van de cijfers gepost worden op het Studentenportaal.

Voor vragen met betrekking tot heroriëntatie kunnen deze studenten terecht op het Studenteninformatiepunt (STIP) op de Stadscampus (tel: 03 265 48 72).

Eventuele verzoeken tot heroverweging van de beslissing kunnen volgens de voorziene termijnen ingediend worden via cbis.fbe@uantwerpen.be met in het onderwerp de vermelding ‘Intern beroep studievoortgangsbewaking 60%’ of ‘Intern beroep uitsluiting inschrijving’. Voor hulp bij het indienen aan een intern beroep kan je mailen naar ombuds.fbe@uantwerpen.be.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wat is studievoortgangsbewaking?
Mag ik meer dan 60 studiepunten opnemen?
Moet ik een aanvraag indienen om af te studeren?
Uitzondering inschrijvingsvereisten
Uitzondering maximaal aantal studiepunten
Artikel details
Artikel ID: 169
Categorie: Studievoortgangsbewaking en studietrajectbegeleiding
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.5/5.0 (8)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid