Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Nuttige links en informatie  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Vragen over het overbruggingsonderwijs? Artikel nog niet beoordeeld
De faculteit Wetenschappen organiseert 2 weken voorafgaand aan het academiejaar het overbruggingsonderwijs.  Meer informatie nodig?  www.uantwerpen.be/overbruggingsonderwijs Vragen? Je vindt de nodi...
Stappenplan inschrijving als student aan de Universiteit Antwerpen Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Stap 1: voorafgaande toelating nodig? Een toelating is o.m. vereist voor: een inschrijving onder creditcontract; een inschrijving onder examencontract; een inschrijving voor een opleiding waartoe ...
Waar koop ik cursussen en boeken? Artikel beoordeeld 3.7/5.0
Dit hangt af van de campus waar de lessen voor het opleidingsonderdeel doorgaan. Tijdens de eerste les zal elke prof vertellen waar je zijn of haar cursus kan kopen. Wacht dus best met het kopen van c...
Waarmee moet ik rekening houden bij de aankoop van een laptop? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Overweeg je een nieuwe laptop aan te kopen voor je studies aan de Universiteit Antwerpen? Neem dan even volgende informatie door: https://www.uantwerpen.be/nl/onderwijs/studerenuantwerpen/starten-als-...
Welke helpdesk gebruik ik in welke situatie? Artikel beoordeeld 3.7/5.0
Afhankelijk van je vraag moet je de helpdesk van de Centrale Studentenadministratie of van de Facultaire Studentenadministratie die verantwoordelijk is voor je opleiding gebruiken. De Faculteit Weten...
Wanneer krijg ik antwoord op de Helpdesk? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
De medewerkers van Facultaire Studentenadministratie Wetenschappen verwerken je aanvraag zo snel mogelijk. Hou er wel rekening mee dat aanvragen enkel tijdens de werkuren afgehandeld worden.
Ik krijg geen antwoord via de helpdesk. Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Controleer volgende zaken Heb je als student van de Universiteit Antwerpen je studentenmail gebruikt? Heb je de spamfolder van je mailbox nagekeken? Wanneer je een vraag indient via de helpdesk, kr...
Hoe beantwoord ik een ticket op de Helpdesk dat al gesloten werd? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken.
Rechtstreekse link SisA Selfservice Artikel nog niet beoordeeld
sisastudent.uantwerpen.be
Rechtstreekse link webmail Artikel nog niet beoordeeld
mail.student.uantwerpen.be
Vragen over ICT Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Vragen over ICT, softwarelicenties, ...? Kijk op Blackboard via "mijn organisaties" bij "Infocenter ICT". of contacteer het helpdesk ICT via helpdeskICT@uantwerpen.be.
Ik ben al een tijdje afgestudeerd en zoek oudere vakbeschrijvingen Artikel nog niet beoordeeld
Je studeert verder en hebt oude(re) vakbeschrijvingen nodig om vrijstellingen te vragen in je nieuwe opleiding. Deze kan je opvragen via https://opleidingsarchief.uantwerpen.be/programme/  Gebruiksaa...
Ik wil mijn opleiding stoppen Artikel nog niet beoordeeld
Als je je opleiding wil stopzetten, doe je dit via SisA Selfservice. De procedure vind je hier.
Openingsuren balie facultaire studentenadministratie Wetenschappen Artikel beoordeeld 5.0/5.0
De balie van de Facultaire Studentenadministratie Wetenschappen (FSA) is geopend: Maandag en donderdag van 8u tot 14u Daarbuiten zijn we uiteraard beschikbaar op afspraak. Contacteer ons hiervoor te...
Hoe installeer ik Teams met mijn studentenaccount? Artikel beoordeeld 5.0/5.0
1. Als je Microsoft Teams nog niet hebt geïnstalleerd op je toestel, doe dit dan eerst door het programma te downloaden via https://teams.microsoft.com/downloads2. Open het programma en log in met je ...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid