Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Stage: Wat doe ik als mijn werkrooster niet vooraf kan worden vastgelegd?

Oplossing

Als er geen indicatieve planning kan worden opgesteld, stuur je vóór het begin van elke week het werkrooster door naar de stagegever (dezelfde file kan steeds verder worden aangevuld). Geen reactie van de stagegever betekent akkoord. Je houdt de verstuurde mails bij als bewijs. Bij een onverwachte wijziging wordt een nieuwe mail verstuurd voor de week in kwestie, uiterlijk de dag vóór de gewijzigde activiteit.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Stage: Ik heb een werkrooster ingediend maar mijn werkuren wijken soms af.
Stage: Wie vult de werkpostfiche/risicoanalyse in?
Stage: Kan ik voor mijn stage een vergoeding ontvangen?
Stage: Aan wie komt het intellectueel eigendomsrecht toe?
Artikel details
Artikel ID: 156
Categorie: Stage
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid