Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Rechten
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Rechten > Helpdesk Faculteit Rechten > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Algemeen  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Algemeen - Ik ben ziek tijdens het academiejaar. Wat nu? Artikel beoordeeld 3.5/5.0
Bij afwezigheid tijdens colleges, hoef je geen geldig attest aan de facultaire studentenadministratie te bezorgen. Voor vakken waar de aanwezigheid vereist is (werkcolleges, p
Algemeen - Waar en wanneer kan ik boeken en cursussen kopen? Artikel beoordeeld 3.7/5.0
Het cursusmateriaal dat je nodig hebt, kan je op twee manieren raadplegen: Ofwel ga je via Studentenportaal < Cursussen naar het juiste opleidingsonderdeel. Daar kan je de cursusinformatie raadpl...
Algemeen - Verloren voorwerpen: waar kan ik terecht? Artikel beoordeeld 3.9/5.0
Verloren voorwerpen mogen worden binnengebracht/afgehaald op volgende locatie: Stadscampus: lokaal R015/R003 (tel 03 265 45 48) voor voorwerpen verloren in alle gebouwen.
Algemeen - Hoe kan ik mijn UAntwerpen-mail raadplegen? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Als student aan de UAntwerpen krijg je een eigen, persoonlijke mailbox op Office 365. Jouw persoonlijk e-mailadres bestaat in de vorm van voornaam.achternaam@student.uantwerpen.be. Elke mailbox is voo...
Algemeen - Waar vind ik de academische kalender van de faculteit? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
In de academische kalender vind je alle belangrijke data en deadlines doorheen het academiejaar: deadline samenstellen studieprogramma, examenperiodes, events, … . De academische kalender van onze f...
Algemeen - Waar vind ik de postvakjes? Artikel beoordeeld 3.4/5.0
Het gebeurt vaak dat je voor een opleidingsonderdeel een opdracht moet inleveren bij je docent via zijn postvakje.  De postvakjes van elke docent vind je terug in het V-gebouw, Venusstraat 23. Als je...
Algemeen - Hoe kan ik mijn UAntwerpen-mail aan mijn smartphone toevoegen? Artikel beoordeeld 2.1/5.0
Je kan je UAntwerpen-mailbox ook toevoegen aan je smartphone.  Download de app van Outlook op je smartphone Voeg een e-mailaccount toe.
Algemeen - Ik kan als Nederlandse student geen ziekte-attest voorleggen Artikel nog niet beoordeeld
Omwille van specifieke wetgeving is het voor een student uit Nederland soms moeilijk om bij een Nederlandse arts een ziekteattest te krijgen. Nochtans is zo' n attest we
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid