Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Online aanmelding: Ik heb een fout e-mail adres gebruikt om mijn online aanmelding te starten. Wat moet ik nu doen?

Oplossing

Indien je account werd aangemaakt met een fout e-mail adres en je dus geen e-mails ontvangt, kan je je account samen met je online aanmelding verwijderen door gebruik te maken van de "Verwijder" knop op de startpagina van je online aanmelding.

Heb je evenwel je online aanmelding reeds ingediend dan moet je een ticket aanmaken in deze helpdesk zodat we de volgende stappen kunnen bekijken. Laad dan ook een scan van je identiteitskaart op zodat we je identiteit kunnen controleren.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Online aanmelding: Is een online aanmelding een definitieve inschrijving?
Inschrijven: Ik kan mijn diploma vanuit DUO niet doorsturen via de knop in de online aanmelding
Account: Hoe bekom ik mijn studentenaccount?
Studiegeld: Op welk rekeningnummer kan ik het studiegeld betalen?
Inschrijving: Kan ik via mijn SisA-selfservice herinschrijven voor mijn opleiding?
Artikel details
Artikel ID: 410
Categorie: Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.4/5.0 (17)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid