Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Online aanmelding: Ik heb een fout e-mail adres gebruikt om mijn online aanmelding te starten. Wat moet ik nu doen?

Oplossing

Indien je account werd aangemaakt met een fout e-mail adres en je dus geen e-mails ontvangt, kan je je account samen met je online aanmelding verwijderen door gebruik te maken van de "Verwijder" knop op de startpagina van je online aanmelding.

Heb je evenwel je online aanmelding reeds gefinaliseerd dan moet je een ticket aanmaken in deze helpdesk met de vraag je finalisatie ongedaan te maken. Laad dan ook een scan van je identiteitskaart op zodat we je identiteit kunnen controleren.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Digitale handtekening: Hoe maak ik een correct certificaat aan in het kader van een digitale ondertekening van mijn toetredingsovereenkomst
Inschrijving: Kan ik via mijn SisA-selfservice herinschrijven voor mijn opleiding?
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Studiegeld: Ik heb van de dienst Studietoelagen het bericht gekregen dat mijn studiebeurs/studietoelage werd toegekend. Mijn studiegeld werd evenwel nog niet aangepast. Wat moet ik doen?
Account: Mijn studentenaccount werkt niet (meer) of ik ben mijn paswoord vergeten/verloren.
Artikel details
Artikel ID: 410
Categorie: Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid