Bezig met laden kennisbank...
» Categorie: Over de Helpdesk
(Ga terug)
» Artikelen in deze categorie:
 |
|
 |
|
 |
Heb je het e-mailadres correct ingevuld ?We verwachten bovendien dat je jouw studenten e-mailadres van de Universiteit Antwerpen gebruikt, geen Hotmail, Gmail, enz.
Bovendien worden vragen enkel bean... |
|
 |
De facultaire studentenadministratie FSW streeft ernaar je aanvragen binnen de 48u te verwerken. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden. |
|
 |
Open het item via de bevestigingsmail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken. |
|
 |
De zoekfunctie in de FAQ van de Helpdesk is ingesteld op minimum 4 tekens, leestekens tellen niet mee. Dit betekent dat een zoekopdracht zoals SEW of VUB niet zal werken. Je zal een deel van de volled... |
|
|
|
 |
|
 |
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid |