Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Over de Helpdesk  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Ik kreeg geen antwoord van de Helpdesk, hoe komt dat ? Artikel beoordeeld 2.7/5.0
Heb je het e-mailadres correct ingevuld ?We verwachten bovendien dat je jouw studenten e-mailadres van de Universiteit Antwerpen gebruikt, geen Hotmail, Gmail, enz. Bovendien worden vragen enkel bean...
Wanneer krijg ik antwoord op de Helpdesk ? Artikel beoordeeld 3.3/5.0
De facultaire studentenadministratie FSW streeft ernaar je aanvragen binnen de 48u te verwerken. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.
Hoe beantwoord ik een ticket op de Helpdesk dat al gesloten werd? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Open het item via de bevestigingsmail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken. 
Zoeken op een afkorting lukt niet Artikel beoordeeld 2.6/5.0
De zoekfunctie in de FAQ van de Helpdesk is ingesteld op minimum 4 tekens, leestekens tellen niet mee. Dit betekent dat een zoekopdracht zoals SEW of VUB niet zal werken. Je zal een deel van de volled...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid