Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Hoe beantwoord ik een ticket op de Helpdesk dat al gesloten werd?

Oplossing

Open het item via de bevestigingsmail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken.
 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen How do I answer a helpdesk ticket that has been closed?
SisA: geen automatische bevestigingsmail bij keuze afstuderen februari
Questions about public transport certificate, internships
Optional courses master of International Relations
Geslaagd? Graad van verdienste? Ranking?
Artikel details
Artikel ID: 82
Categorie: Over de Helpdesk
Aantal bekeken: 536
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid