Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


How do I answer a helpdesk ticket that has been closed?

Oplossing

Open the item via the confirmation email and change the ticket status of the request to 'open'.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Helpdesk – ik wil antwoorden maar mijn ticket werd afgesloten
SisA: no automatic confirmation email when registering for graduating in February
Confirmation registration second session exams
Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats?
Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk?
Artikel details
Artikel ID: 185
Categorie: About the helpdesk
Aantal bekeken: 89
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid