Algemene regel: behaalde credits blijven behouden
· Studenten die het vak Reclame, Sponsoring & PR opnamen in hun programma en het examen van dit vak opnieuw (of nog) moeten afleggen, moeten vanaf 2017-‘18 een alternatief keuzevak opnemen in hun programma;
· Studenten die het examen van Methoden van Communicatieonderzoek opnieuw (of nog) moeten afleggen, moeten vanaf 2017-‘18 Seminarie Masterproef opnemen in hun programma;
· Vanaf 2017-‘18 kunnen zowel studenten die het vak Seminarie Masterproef als studenten die het vak Methoden van Communicatieonderzoek met succes hebben afgerond in hun programma afstuderen als Master in de Communicatiewetenschappen.
Nieuwe volgtijdelijkheidsregel:
Vanaf 2017 - 2018 moeten je geslaagd zijn voor alle bachelor of schakelvakken alvorens je kan starten met de masterproef. Deze regel kan niet overruled worden.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid